Monday, March 14, 2011

0
Moshi Moshi

Segmen Ben Ashaari : Soal CInta


Mari kite sama2 join entry Abg Ben kite hehehe




Segmen Cintan Cintun...
Jawab soalan2nyer...

Jika anda blogger perempuan maka inilah jawapannyer

1. Lelaki pilihan anda???
*hehehe..lelaki pilihan saya ialah....hehehe byk klu nk diikutkan tp yg pling pnting ialah lelaki 2 msti lah menerima dri saya seadanya termsk lah kekurangan, kelemahan dan juga kelebihan yg ad pda dri sy...lg 1 lelaki 2 juga mesti lah menerima keluarga sy spt keluarga die sndri..menghrmati mereka spt mnghormati ibu bapanyer sndri...lelaki 2 mestilah melindungi, menjaga dan membela dri sy wlupun 2 sume bkn kesalahn sy. lelaki 2 juga mstilah beriman mksudnyer mstilah kerja ALLAH x tggl hehehe... (mcm lah aku nie alim sgt). hehe..sy juga mahukan seorg lelaki yg penyayang..baik hati...dan mudah utk dibawa berbincang..hehehe


2.
Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
*hehehe..mcm mna yer lelaki dikategorikan SEKSI????hmmmm...mngkin bg sy lelaki yg seksi ialah dri renungan mata die kot....cara die berbicara...cmngkin cara pakaian dia...hehehe....ntah lah x tau nk bg jwpn apa...

3.
LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya * berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
*hmm...apa yg pnh sy lalui dulu adalah jgk jumpe lelaki mcm nie..mula2 mmg caring giler2...snggup wat apa ajer..emm..klu dh dpt bye2 lah....asik nk push ajer keje nyer...tp yg skunk nie..hmm...mcm nie lah ok lah jgk..snggup wat apa ajer..wlupun dh dpt memiliki cinta sy..heheh...insyallah smga hubungan ini akan berkekalan lah yer...

4.Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
* dlm dunie mna ad girl yg snggup utk bermadu kasih & syg...berkongsi suami...x adsapa yg snggup termsk lah sy sndri tp klu 2 lah ketentuan yg telah ALLAh berikan sy terima saja wlupun dlm hati bgitu pasrah & [edih skali utk menerima sume ini...

5.Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan?
* Mula2 tnya lah secra baik dulu..sapa girl 2 ?? apa hbgan die dgn girl 2???klu btl lah die mmg syg kan girl 2....sy akan lpskan lah..wat apa bercinta dgn org yg x cinta kan kte dh...klu kite pksa skli pun diri kte yg terseksa..merana sgt2...mngkin kte bkn lah yg terbaik utk dri die kot..mngkin kte ad kekurgan yg die x blh trima..mngkin jgk girl 2 adlah girl yg lbh baik dri diri kte sndri...baik kte lpskan ajer..redha dgn sume ketentuan yg tlh siap tertulis...klu bergduh skli pun dh x ad guna dh...

6.LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
* bg sy dua2 sama..x blh nk slhkan 1 pihak ajer...zaman skunk nie dh mcm2 berita kte dgr..cth yg blh bg pun skunk nie ARTIS....lelaki n perempuan sama2 curang..x yah lah nk bela kebaikan dri sndri..2 2 pihak mmg dh slah...

7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
* ntah lah ssh nk ckp sapa yg lbh setia..kdg2 jnji punyer lah byk tp 1 pun blum tahu blh dikotai atau x....

8.Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
* Cemburu...mmmm...cemburu krg lah sikit tp klu curiga 2 mmg ad dlm hati ini..kdg2 mcm2 terlintas difikiran...tp x tau lah btl or x...

hehehe..dh siap dh entry nie....

No comments: