Wednesday, February 23, 2011

0
Moshi Moshi

Kau Selamanya Ver GanaS

hye sume...pgi nie aku nk updat ttg lagu yg aku dgr smlm..best giler2 suke sgt2 lgu nie..best sgt..lgu yg bgitu sweet bg aku...yg bertajuk KAU SELAMANYA
meh2 sume kte terjah lirik lagu nie yer...



Aku amat sayang kamu
Dari dulu hingga kini
Tak berubah ku terlena keranamu

Walaupun apappun terjadi
Aku setia menyayangi
Diri kamu kan berada dihatiku

Kau insan teristimewa
Dulu kini selamanya
Ku terimakan dirimu oh sayangku

Ku harap kau pun begitu
Sama-sama mencintai
Oh indahnya cinta ini bersamamu

Terimalah diriku seadanya sederhana
Ku berserah kepadamu Ya Ilahi

Kau insan teristimewa Dulu kini selamanya
Ku terimakan dirimu oh sayangku

ku harap kau pun begitu
sama-samamencintai
oh indahnya cinta ini bersamamu

kau insan teristimewa
Dulu kini selamanya
ku terimakan dirimu oh syangku

ku harap kau pun begitu
sama-sama mencintai
oh indahnya cinta ini bersamamu

kau insan teristimewa
Dulu kini selamanya
ku terimakan dirimu oh syangku

ku harap kau pun begitu
sama-sama mencintai
oh indahnya cinta ini bersamamu
-----------------------------------------------------------------
Lagu yg ke-2 lak iyer lah lgu KRU..
heheh..aku nie dri dulu smpi lah skunk mmg minat giler dgn lagu2 KRU nie..
nie lak lgu single terbaru dorg yg bertajuk GANAS
huhuhu..mmg gns giler...hehehe
jom kte tgk lirik dier...


Edry Abdul Halim - Hitman - 01 - KRU - Ganas by khairilhusni



Disuruh diri aku berdiri
Disuruh duduk aku pun duduk
Setia tunduk pada arah telunjuk...
Itu aku

Kerana cinta aku menghamba
Mengejar hasrat hatimu damba
Arahkan saja mengikut kehendakmu...itu kamu
Hingga...

Mata tak terpejam
Mencari apa yang kau mahu
Tapi mulut ku berdiam
Tak mahu bergaduh

Baik... telinga dengar saja
Semua perintah ku junjung
Biar... hati calar-balar tetap bersabar
Ganasnya cintamu

Kau mahu itu aku begitu
Kau mahu ini ku pun begini
Jangan melawan nanti hukumannya bermuncung...itu aku

Kerana cinta aku menghamba
Mengejar hasrat hatimu damba
Arahkan saja mengikut kehendakmu...
Itu kamu
Hingga...

Mata tak terpejam
Mencari apa yang kau mahu
Tapi mulut ku berdiam
Tak mahu bergaduh

Baik... telinga dengar saja
Semua perintah ku junjung
Biar... hati calar-balar tetap bersabar
Ganasnya cintamu

Selalu sungguh hatiku mengeluh
Entah kenapa masih setia
Tragis oh tragis bertemankan sadis

Mungkin kerana sayang
Ku tidak menentang
Gelengan pun dah menjadi angguk
Tragis oh tragis bertemankan sadis

Mata tak terpejam
Mencari apa yang kau mahu
Tapi mulut ku berdiam
Tak mahu bergaduh

Baik... telinga dengar saja
Semua perintah ku junjung
Biar... hati calar-balar tetap bersabar
Ganasnya cintamu

--------------------------------------------------------------------------------------------

No comments: