Wednesday, January 19, 2011

1
Moshi Moshi

lonely axiena.....




Sejak beberapa hari ini aku merasai kesunyian,kesepian dan kekosongan dlm hidup ku
tiada lagi keindahan...kegembiraan yg aku rasai ...
aku mmg bertuah krn ad seseorg yg btl2 menyayngi driku...mencintai driku ini...
tetapi aku sunyi...
jiwa aku kosong..jiwa aku tertekan...
aku tidak tahu apa yang aku hrus buat..yg aku tau hnya lah berdiam kan diri
2 ajer yg mmpu aku lakukan...
tiap2 kali aku membaca setiap ayat2 didlm msj yg dulu
airmata ku mdh sgt mengalir...
aku merindui zaman itu...aku rindu sgt2 pda wktu 2..
waktu yg pnh dgn kegembiraan dan kebahagiaan...
ini bkn bermkna skunk nie aku tidak gmbira...
aku bersyukur bhwa aku bgitu gmbira...
cuma tiada msa dgn ku lgi...
dulu DIA pernh berkata aku adalah cahaya kegembiraan dan kebahagiaan DIA
klu bnr aku chaya itu knp x disinari dgn chya yg lbh bergemerlapan lgi...
DIA tidak sdr bhwasanya chya itu smkin hari smkin malap....
jikalau dri ini sbtang lilin yg menyala apinya...pasti chya itu memakan drinya jgk...
DIA pnh berkata DIA memerlukan aku dlm hidupnya....
klu btl memerlukan aku....
isikan lah blik kekosngan yg ad pda driku ini....
Jiwa aku kosong
Jiwa aku tertekan
Jiwa aku meronta...
tlg lah kembalikan lah apa yg pnh dilakukan pda zaman dulu
yg tlh membuatkan driku menerima drimu....

setiap mlm aku berbicara bersama bulan dan bintang
walaupun bulan dan bintang tidak kelihatan tetapi driku ditemani dgn chaya nyer wlupun sedikit kelihatan di langit
bgitu jgk antara hubungan ini...
wlupun sesibuk mna skli pun
ad lah masa dn ruang utk driku ini...

2 saja yg kupinta drimu...
~AMIN~





I NEED YOU
I NEED YOU HUG
I MISS YOU
&
I LOVE YOU





1 comment:

*assyiera* said...

axieana..
tenkiu taw follow saye :)
saye da follow :)
(google name awk, sebab awk tertinggal url)
hav a gud life :)