Sunday, January 9, 2011

0
Moshi Moshi

Kenapa Dgn Dri Aku !!!!



Kenapa dengan diri aku ini sebenarnya???aku keliru dengan diri aku. Selama ini aku begitu bahagia...gembira...ceria....dengan apa yang telah aku dapat. TETAPI sejak beberapa hari ini aku jadi teramat binggung sekali. aku tidak tahu apa yang harus aku lakukan. kadang-kadang aku merasakan diri aku ini tidak sempurna...ada masanya aku tertanya-tany adakah keputusan yang aku lakukan sekarang ini betul atau tidak. aku seperti telah menjadi AZIE yang dulu. seorang yang begitu pendendam. tidak boleh salah sedikit.. dalam diri aku sekarang ini hanyalah mahukan kemenangan....apa yang orang lain boleh dapat aku pun mahukan jugak ..kenapa aku telah jadi sebegini rupa. sedangkan aku seorang yang tidak pernah kisah dengan apa-apa pun
hanya tahu menerima sahaja.

bila difikirkan kembali aku seperti sudah mula menyendirikan diri aku. ada masanya aku tidak mahu bercakap dengan orang dan ada masanya aku lebih gemar memendam apa yang aku rasai sekarang ini. aku banyak termenung memikirkan masa depan aku...kemana hala tuju aku yang sebenarnya. kenapa aku boleh sebegini rupa. sekarang aku sudah betul-betul brubah...aku tidak tahu kenapa aku berubah .
aku semakin gemar mengalirkan air mata ku walaupun aku tidak tahu mengapa aku harus mengalirkannya walupun tiada sebbab yang tepat...
apa telah jadi kepada diriku ini


No comments: