Wednesday, July 28, 2010

0
Moshi Moshi

BeRgEmBiRa BeRsAmA TemaN Di TpT Prac....














Seronok sgt2 kt sini
wlupun keje byk..
kdg2 smpi terkejar2..tp ttp epy n tersnyum
wlupun letih tp ttp begini

dpt lak kwn2 yg sporting..
n sekepala..
x lah riso sgt....
x lah tkut utk aku berkwn..
hehe


Monday, July 26, 2010

0
Moshi Moshi

Manusia Tidak Pernah Untuk Mengaku Kesalahan.....Kesalahan Org Lain Nampak Tapi Kesalahan Sendiri Tidak Nampak...




Jadilah Manusia Yg Mahu Mengaku Kesalahan...
Jgn Pandang Kesalahan Org Len shj...
Tpi Keslhan sndri pun hrus tahu jg...


statement kte ari nie ada lah psl manusia yg hnya nmpk kslahan org len
drpd keslhan dir sndri dorg x nmpk

smalah yg tlh pun berlaku ditpt practical aku nie
aku pun x phm lah manusia zaman skunk nie

x diajak slh..dh diajak lgi la slh...
manusia..manusia
x pnh puas dgn apa yg dimiliki...

dh diajak tp wt x tau...
gaya mcm tau..
tp satu pun x tau

ntah lah..
apa lah yg dh berlaku kt tpt practical aku nie
mula2 ajer ok fun...
x ad prob tp skunk nie dh tnjuk belang...
apa lah nsib aku nie...
x per lah aku msh blh sbar lgi..
slgi aku blh sbar aku akan sbar...
tp jika thap kesbran aku dh abis limit..
siap lah apa yg akn jdi nnt

ini lah yg dikatakan manusia yg
bodoh mcm lembu tp berlagak pandai..
dh mcm pak pandir lak aku tgk ...
rsanyer pak pandir pun x mcm 2....

dah kata x ajak...dh ajak
tp asik dgn msj n call ajer bf die..
aku pun ad bf tp x lah cm 2 sgt...huhuhu..
ntah2 bru nk merasa ad bf kot...
hahaha....

pas nie aku nk cri bf anak datok lah...
setiap 5 saat die akn call n msj aku..

blh beli aku pape ajer yg aku nk...

dh lah mls aku nk kenang org yg mcm 2....

bye2..blog


Thursday, July 22, 2010

0
Moshi Moshi

Design Organization Chart









Ini lah keje aku selama 2 minggu ad disini
aku men hentam ajer..
x tau lah apa yg dh jdi
tp yg pnting dorg time keje aku
thank En. Tuan Nordin..

Tuesday, July 20, 2010

0
Moshi Moshi

PrActiCal...Oh....PraCticAl...











12/07/2010 adalah ari pertama aku practical
1st day lgi sdh dtg keje lewat...
hehe...
apa lah nk jdi dgn kau nie...

1st day lgi mmg happy giler2...
staff2 kt sini sumenyer sporting giler2....
sume otak ngok ngek jgk...

aku disini disuh wt design, photo shoot n edit picture..
tp best jgk lah..
wlupun byk sgt keje nk kena siap..
tp aku rsa best sgt..
x lah tnsion mna pun..
hehe...
ok lah len x kte cite lgi...
bye2...
muuaahhhh