Sunday, May 16, 2010

0
Moshi Moshi

Al-Fatihah...



AL-FATIHAH KEPADA ABG RAMDAN

semlm aku kehilangan kawan atau lbh dikenali sbg abg
wlupun kami hanya tua sthun dri aku....
aku kenal die pun masa aku mula2 pndh di kampar..
tp mmg x disngka kami 1 skolah plk smpi lah aku abis sklah
wlupun die malu2 utk berckp ngan aku
tp aku tahu die mmg baik orgnyer..
tp x disngka cepat btl die pergi tnpa disangka-sangka.

smlm aku lalu didepan umahnyer..
aku lhat ramia btl org kt umah die 2
mngkin mula2 aku just igt ad kenduri biasa2 ajer
tp x kan lah smpi polis n ambulans pun ad skali

pada mlm smlm bru lah aku dpt 1 mesej yg menyatakan

RAMDAN DH MENINGGAL-DIMINTA SEDEKAHKAN AL-FATIHAH

mmg amat mengejutkn bgi aku..

tp aku harap rohnyer dicucuri rahmat dan ditempt kan ditpt
org yg bek2 dan org yg solehah..
-amin-

No comments: