Saturday, April 3, 2010

0
Moshi Moshi

Kenapa dengan diriku ini!!!!!




knp dgn driku ini..
knp skunk nie
aku mudah terasa...mudah menangis..mudah bersedih..mudah memendam rasa..
knp skunk ini aku bgitu sensitif...
knp??
aku dpt rsa kan driku ini hnya tpt utk melpskan kemarahan...
kegembiraan...
tp mngapa aku dilakukansbegini...
apa slhku???
apa dosaku??
skunk ini aku lbh byk memendam rsa..
aku spt sudah kmbali kpd driku yg asal..
yang byk memendam rsa...berdiam dri..bersedih..menangis..
tp mengapa aku menangis...???
aku tidk mempunyai mslah pun skunk nie...
ttpi mengapa aku harus menangis...
adakah aku ini terlalu mengikut perasaan ku
adakah aku bgitu ego dgn driku
jikalau aku ego??
mengapa aku slalu mengalah dgn kawan2 ku
aku sudh tidak mengerti dgn skap ku ini...
aku tidak paham...
tlg pham kn driku ini...



No comments: