Thursday, April 8, 2010

0
Moshi Moshi

Kawin..kawin...kawin...uhhhh.....confuse


tidak lama lgi aku akn msk 21 thn
tp..
aku bgitu tertekan sgt2....
tiap kali aku blik kmpung or g umah mak2 sedara
msti isu kawin diperkatakan
apa dorg igt umo 21 thn nie blh trus kawin ker...
dorg igt kawin 2 sng ker..
wlupun aku tau
rmai rakan2 ku sudh berumah tangga
sudh mempunyai anak..
x smestinya aku perlu ikut jejak dorg..
bg ku kawin blum ad dlm fikiran ku lgi..
bkn aku x nk kawin...aku mmg nk kawin nk mempuyai keluarga..anak2 dan juga sebuah keluarga yg bhagia
tp bgku biar lah dulu..
biarlah takdir yg menentukan sgala-galanya...
suatu ari nnt pasti aku akn berkahwin jgk...
aku skunk nie hanya pekak kan tinge dgn apa yg dorg perkatakan
klu kawin mude pun ley berlaku penceraian ,perpisaha..
aku tidk mahu 2 yg berlaku terhadap diriku...
aku harap suatu hari nnt dgn izin Allah S.w.t
aku pasti akn berkawin jgk...
sapa yg x nk kawin
sume org nk kawin termsk lah driku...
slgi aku x bersedia utk memegang tnggunjwb yg bgitu besar didlm khidupan rumah tangga
slgi 2 aku x akn berkawin....


No comments: