Saturday, April 3, 2010

0
Moshi Moshi

bulan..bintang...jantung..hati.....




Malam nie aku x tau knp…aku rsa sunyi…sepi…seperti dahulu kembali….adakah ini sume slh ku atau pun bkn …aku rindu kan wktu2 yg dahulu dgn dia…rindukn ketawa die…senyuman die…kenakalan die…kasih syg die dan mcm2 lgi yg aku rindukan.. tiap2 mlm aku menanti pnggilan darinya…tiap2 mlm aku menunggu suara ketawanya…tp skunk aku sdh rsa akan kerkurngan 2 sume…adakah aku nie mngikut hati dan perasaan aku…
Jantung…hati tlg lah aku…aku merindui sume 2…..aku syg kan dia….aku cintakan dia….aku rindu sumenya pasal dia….knp skunk aku x merasa 2 sume…hati kau lbh memahami kan…jantung kau blh mndgr dengupan jantung dia kan….
Jantung kau dgr dengupan jantung ku smpi kan lah degupan jntungku kpd drinya…supaya die dpt mendgr degupan jntung yg bgitu merindui drinya….yg bgitu menyayangi drinya…..
Hati kau blh memahami perasaan ku..kau smpikan lah perasaan ini kpd drinya….kau kmbli kn sumenyer spt sediakala…

Aku rindukn sume itu, aku syg sume itu dan aku cintakan sume itu….tp knp setiap kali kbhagiaan dtg kpdku hanya semntra…knp….adakah aku mmg tidak layak utk dicintai….disygi??adakah aku nie mmg x blh merasai spt org len…..

Bulan…hanya kau lah tpt utk aku mngadu nasib ku..hanya kau lah yg memahami perasaan ku…hanya kau lah yg sntisa disisiku…..bintang kau kawan bulan bkn kau mesti memahami bulan….kau ckp wlupun bulan itu 1 tp bulan blh hadapi sumenye….tp wlupun bintang itu byk x semestinya bintang itu kuat….x smstinya bintang blh hadapi sumenye......jadilah spt bulan yg sntiasa kuat menghadapi cabaran dlm hidupnya…..Angin, aku akan cuba membawa kekuatan , kasih syg dan juga cinta kpd die.





No comments: