Thursday, September 24, 2009

0
Moshi Moshi

adakah kegembiraan berphk padku




Bile sume nie akan berhenti dri idupku



aku x tau knp dgn driku nie....
aku spt x akan dpt apa yg aku impikan slama nie....
aku punyai byk inpian yg aku ingin miliki...
aku ingin kn seseorg yg akn menyayangi driku...
mengasihi driku...
menerima driku seadanya....
mempunyai cinta yg sejati....cinta yg suci...cinta yg ikhls..cinta yg setia
dan
cinta yg jujur...
aku ingin mndpt kebhagiaan..
kegembiraan sperti org len....
tp bila dipk kan blik..
adakah aku layak mndpt sume nie
aku layak ker dpt sume yg aku impikan slama nie...
idupku dri dulu smpi skunk
pnuh dgn tangisan...seksaan...kesedihan...kedukaan
tp aku ingin jd spt org len...
aku teringin sgt2.....
tp x pnh merasai sume nie....

ADAKAH AKU LAYAK MENDPATKAN KEBHAGIAAN& KEGEMBIRAAN
DLM HIDUPKU NIE

No comments: