Friday, September 25, 2009

0
Moshi Moshi

Rindu pada Bulan Bintang






Selama aku hidup nie...
hnya bulan dan bintang yg memahami driku...
aku x tau knp..
aku slalu mngadu pada bulan dn bintang...
kdg2 ad yg ckp aku nie gila...
bulan dan bintang tdak pernh meningglkn driku...
sntiasa menemani driku..
tidak kira sma ad dlm kesedihan..kesunyian...
bg aku bulan dan bintang lbh memahami driku
drpa manusia...
yg hany sng bersama dgn ku...
bila ssh meninggalkan driku...
bulan bintang...
aku sygkn sgt2 bulan dan bintang..
jgn tgglkan driku lgi...


Thursday, September 24, 2009

0
Moshi Moshi

adakah kegembiraan berphk padku




Bile sume nie akan berhenti dri idupku



aku x tau knp dgn driku nie....
aku spt x akan dpt apa yg aku impikan slama nie....
aku punyai byk inpian yg aku ingin miliki...
aku ingin kn seseorg yg akn menyayangi driku...
mengasihi driku...
menerima driku seadanya....
mempunyai cinta yg sejati....cinta yg suci...cinta yg ikhls..cinta yg setia
dan
cinta yg jujur...
aku ingin mndpt kebhagiaan..
kegembiraan sperti org len....
tp bila dipk kan blik..
adakah aku layak mndpt sume nie
aku layak ker dpt sume yg aku impikan slama nie...
idupku dri dulu smpi skunk
pnuh dgn tangisan...seksaan...kesedihan...kedukaan
tp aku ingin jd spt org len...
aku teringin sgt2.....
tp x pnh merasai sume nie....

ADAKAH AKU LAYAK MENDPATKAN KEBHAGIAAN& KEGEMBIRAAN
DLM HIDUPKU NIE

0
Moshi Moshi

kereta Idaman ku.......inginku miliki....



Kereta Idaman Aries



hehe...
comey x kete nie...
cute x....
aku mmg mint giler dgn kete nie...
comel...kecik...cute ajer...
aku suke kete nie color putih..
putih lgi nmpk cute tau...
tp hrga kete nie mahal sgt2....
aku hrp sgt2 suatu hari nnt aku dpt memiliki kete nie nnt
i hope so....


Wednesday, September 16, 2009

0
Moshi Moshi

White Rose...Love It




nie aku yg edit tp buruk giler....
abaikan ajer ayat 2 yer...
time nie mmg tgh bosan giler...
asik terpk psl rose putih
x per nnt aku nk blik cmeron highland aku nk beli bunga rose putih byk2...
hehe
aku mmg suke rose putih
rose putih nie bersih, suci, cntik
wlupun ssh utk dijaga...ssh utk dipelihara
tp rose putih nie cntik dipndang...
aku slalu mengibrtkan
suatu hari aku akn dpt
satu cinta yg begitu suci...bersih....ikhlas...jujur...dan setia
2 lah yg aku hrpkan
tiap2 msa...
hehehe...
aku akn anggap cinta 2 spt rose putih..yg ssh nk dijaga....tp cntik jika dipndang...
hehe


Friday, September 11, 2009

0
Moshi Moshi

Exam Time....




exam time crash Pictures, Images and Photos
huhuhu....
minggu nie mmg mingu yg paling menkutkan dlm dri aku
minggu nie minggu exam..
aku x tau mcm mn aku nk jwb exam nnt
dh lah satu pun aku x stdy..
bru ajer nk open modul..
aku dh mngantuk..
cm mna lah aku nk stdy nnt....
cm mn lah aku nk jwb exam aku nie nnt...
cuak lah jgk..
bak kata aku dpt 3 pointer ke bwh...
huhu
abis aku....
tp x per la..
aku try my best...
slgi aku mmpu aku akn wt....

Good Luck for the Exam Azie....
Cayok!!!

Good Luck to all my friends to....
Cayok!!! my friends