Thursday, August 6, 2009

0
Moshi Moshi

tag from: someone special in my life part 2



Love. Pictures, Images and Photos

Wahai bulan
dimanakah sinarmu
dikala aku bersendirian di dalam kegelapan ini

Wahai bintang
dimanakah kerlipan mu
yang sering memberikan tanda isyarat kepadaku
dikala aku sesat dalam kegelapan ini
dan
keseorangan

wahai angin
kenapa bayu mu
tidak ku rasa seperti selalu
yang mana bayu mu bertiup membawa khabar berita
si bintang hatiku

Wahai jantung dan hati
mengapa aku merasa denyutan jantungnye
dan
merasa debaran perasaan hatinye
tetapi
tidak dapat pula bersamanye untuk bersatu
hati dan jantung
berkongsi nyawa dan perasaan

Wahai bulan dan bintang
Wahai jantung dan hati
dan
Wahai bayu

Apa slah aku yang telah aku buat
sehingga kan kamu sekalian melayan
aku sebegini

No comments: