Tuesday, August 4, 2009

0
Moshi Moshi

tag from: someone special in my life


couple?soo inlove? Pictures, Images and Photos



BULAN..KAU BERI LA SINAR DALAM HIDUP DIA..
TERANGILAH SEGENAP INCI DIRI DIa JGN BIAR KAN DIA HDP DALAM KEGELAPAN..

BINTANG..KAU BERKELIP LA UNTUK DIA..HBUR KAN LA DIA DAN BUAT LA DIA TENANG SEPERTIMANA DIA SLALU MENENAGKAN HATI NYE TATKLA DIE MELIHAT DIKAU DI LANGIT MALAM STIAP HARI..

RINDU..KAU HILANG KAN LA INGTN AKU DLM DRI DIA.. BIARLA AKU SEORANG SAJA YG INGTKAN DIE.. BIAR LA AKU SEORANG SAHAJA YG BERSEDIH DALAM KENANGAN YG LEPAS DI MASE AKU BERSAMA DIE.. AKU X NK KERANA PERASAAN DAN KENANAG TERINDAH YG PERNAH BERLAKU ANTARA AKU DAN DIA DLAM 4 BULAN NI MEMBUAT DIE BERSDH WAT SEUMUR HDP DIA...

SAYANG..BIAR LA KASIH SYG KU YG KUCURAH KAN KEPADANYE DALM MASE 4 BLN BERKEKALAN WAT SLAMA NYE DLM DRI NYE..AGAR DIE X TERASA DI ABAIKAN DLM DUNIA NI ..

CINTA..AKU HANTAR CINTA DALAM HATI KPD BINTANG HATIKU AGAR SLALU LAH DIE DILINDUNGI DARI PERASAAN NYE DI SAKITI OLEH ORG YG TIDAK MENCINTAINYE..BIARLA CINTA KU NI MENGISI KEKOSONGN HIDUP DIE DI KALA DIE BERSAMA ORG YG X PERNAH WUJUD DLM HATI DAN DIRI DIE...WALAU PUN CINTA YG AKU HNTAR NI TIDAK BERTUAN..TP AKU HARAP DIE DPT MERASAKN KEHADIRAN ORG YG MENCINTAINYE INI..

HATI..KAU JAGA LA DIE SEPERTI MANA AKU MENGGUNA KAN KAU UNTUK MENJAGA DIA SBLM NI .. JGN LA KAU SAKIT KAN DIE,JGN LA KAU MUSNH KAN HDP DIE DAN PERASAAN DIE.. AKU BERGANTUNG PADA KAU HATI UNTUK MENGANTIKAN DIRI KU MENJAGA DIE WAT SLAMANYE SEPERTI MANA AKU MENJAGA DIE SLAMA AKU MENGENALI DIA...

JANTUNG.. KAU TRS LA BERDEGUP DLM HIDUP DIE.. KAU BAGI LA ERTI KEHDPN KEPADA DIE..JGN LA KAU MUSNAH KAN HIDUP DIA..

KEJUJURAN.. BIAR LA KEJUJURAN AKU SELAMA INI PADA DIA MENGUBAH HIDUP DIE WAT SLAMA NYE..TERUTAMA KEHIDUPAN DIE YG SERING DTIPU DAN D PERGUNAKAN OLEH ORG LAIN SEHINGGA MENJATUH KAN HIDUP DIA SBLM NI..

KEIKHLASAN..AKU IKHLAS BERKAWAN DGN DIA..AKU IKHLAS MEMBANTU DIE..AKU JGK IKHLAS MENDEGAR SEGALA MASLAH DIE SLAMA INI..BEGITU JGK DGN SUME YG TLH AKU BERIKAN PADANYA SLAMA INI SEHINGGA KAN MUNCUL PERASAAN MINAT, SUKA, SAYANG, DAN CINTA DRI KEIKHLASAN YG AKU WAT INI DLM DRI AKU... AKU JGK BERHARAP DIA DPT MERASAI KESEMUA INI SEPERTI MANA YG AKU RASA KAN

KESETIAN.. WALAU PUN DAH TERLAMBAT UNTUK MENDAPTKAN DIA DAN PELUANG MENJD SEMAKIN TIPIS UNTUK MEMILIKI DIA. TP AKU TETAP SETIA MENGINGATI DIE SAMPI LA TBE MASE NYE NANTI..WALAU AKU X DPT MEMILIKI DIA DLAM TEMPH TERTENTU INI.. AKU TETAP SETIA MEJADI kawan DIA SELEPAS TAMAT TEMPOH YG AKU TETAP KAN UNTUK MENUGGU DIA HADIR KEMBALI DLM HIDUP KU...SBLM TBE MASE ITU..AKE MSH TRS MENUGGU DAN BERHARAP..AGR PLUANG UNTUK AKU MASIH ADE..

KEGELAPAN..WAHAI KEGELAPAN KAU JAUHILA HDP DIA.. DA DTG LA KEDAPA AKU AKU RELA MENERIMA KEGELAPAN DRI MEMBIAR KAN DIE YG MENERIMA NYA..

YA TUHAN... KU MOHON PADA-MU, KAU BERKATILA HDP DIE, TABAH KAN LAH DIA..DAN BERIKAN LA KEBAHAGIAN, KESENANGAN DAN KESEJAHTERAAN DLM HIDUP DIA YG MANA PERNAH DULU AKU BERNIAT DALM HATI AKU UNTUK MEMBERIKAN SUME TU KPDA DIA...TP HAKIKATNYA
AKU X MAMPU UNTUK BERI SEMUA ITU PADA DIE.. JD.. AKU HNYE MAMPU MEMINTA PADA-MU UNTUK MENUNAIKAN SEMUA ITU MENJADI KENYATAAN...



i love anime yupp Pictures, Images and Photos

No comments: