Friday, May 8, 2009

3
Moshi Moshi

Selamat Tinggal Atok

 photo Salam-1.png

pada ari nie mmg ari yg pling menyedihkan dlm idup ku
pgi td pak su aku call ayah aku
dn memberitahu bhwa
atok aku dh meninggal mlm td...
aku spt x percya
aku tergamam
btl ker atau hnya jenaka
aku bru blik dri cameron higland
aku tgk atok aku sht walafiat
gembira
tp...
pgi nie aku tlah mndpt adiah yg bgitu bermkna bg aku
kesedihan smlm blum lg ilang
dtg plk kesedihn bru
aku harus time prkara nie dgn tabah
aku redha dgn ketentuannyer...
aku hrus kuat smgt utk tempuhi idupku inie...



3 comments:

Nazrul Azwan said...

al-fatihah..
takziah untuk kmu..
Setiap yg hidup tu pasti akan mati..kuatkan smgt ek..

t.K.a said...

al-fatihah..
takzih utk kamu sekeluarga...
semuge arwah atok kamu dicucuri rahmat & ditempat dlm klgn org beriman...

ujian & dugaan dtg xdisangka..
perginya ntah bila..
wlu dtgnya bertubi-tubi
namun ketabhn jua yg harus ade dlm diri...

LoNeLy aRiEs GurLz said...

thnk you...